गृह, कारा एवं आपदा प्रबंधन विभाग
- Department of Building Construction
- Department of Cabinet Secretariat and Vigilance
- Department of Excise and Prohibition
- Department of Finance
- Department of Forest, Environment & Climate Change
- Department of Industries
- Department of Information & Public Relations
- Department of Law
- Department of Mines & Geology
- Department of Panchayati Raj
- Department of Personnel, Administrative Reforms & Rajbhasha
- Department of Planning & Development
- Department of Revenue, Registration & Land Reforms
- Department of Road Construction
- Department of Rural Works
- Department of Women, Child Development & Social Security
- अनुसूचित जनजाति, अनुसूचित जाति, अल्पसंख्यक और पिछड़ा वर्ग कल्याण विभाग
- उच्च, तकनीकी शिक्षा एवं कौशल विकास विभाग
- उर्जा विभाग
- कृषि, पशुपालन एवं सहकारिता विभाग
- खाद्य ,सार्वजनिक वितरण एवं उपभोक्ता मामले विभाग
- गृह, कारा एवं आपदा प्रबंधन विभाग
- ग्रामीण विकास विभाग
- जल संसाधन विभाग
- नगर विकास एवं आवास विभाग
- परिवहन विभाग
- पर्यटन, कला-संस्कृति, खेल -कूद और युवा कार्य विभाग
- पेयजल एवं स्वच्छता विभाग
- मंत्रिमंडल (निर्वाचन) विभाग
- वाणिज्य कर विभाग
- श्रम,नियोजन एवं प्रशिक्षण विभाग
- सूचना प्रौद्योगिकी एवं ई-गवर्नेंस विभाग
- स्कूली शिक्षा एवं साक्षरता विभाग
- स्वास्थ्य, चिकित्सा शिक्षा एवं परिवार कल्याण विभाग
साइबर अपराध के लिए जांच सहयोग अनुरोध-ऑनलाइन सेवा का उपयोग करने की प्रक्रिया
Start Date: 23-02-2021
End Date: 23-08-2021
इस ऑनलाइन सेवा का लिंक झारखंड पुलिस पोर्टल (jhpolice.gov.in) पर इनिशिएटिव खंड ...
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RISHIKESH SHIVSAGAR 4 years 1 week पहले
The user interface of the website should be friendly enough so that even the elderly can report their issues. If in case of any problem in the process of registering the complaint, a helpline number should be given through which all further and initial process can be taken care of.
2) Every FIR should contain the same helpline number if in case people who are not digitally knowledgeable can easily register/access the complaint procedure.